pühapäev, 24. veebruar 2008

Tavaline=D

Rahulik Pürksi nädalavahetus.
Välja kukkus ikka nii nagu alati=D
Reede oli rahulik, kuni nad minu juurde tulid.
Imago ja õlu.Normaalne.
Pärast kõrtsu.Party-party.
Mõned slämmid, väiksed tantsud ja kerged õla peal olemised=D

Laupäeva hommik oli suhteliselt vee järgi janunev.
Mingi aeg tuli Suti ja tulid ka õlled.
Minul läks õlle lahti tegemisega küll natuke aega.Vesi maitses paremini.
Kuid siis tuli taaskord Imago ja taaskord ka kõrts.
Jälle tantsud.Jutuajamised Vikiga.
"Laps teenib emale raha."
"Kus sa töötad?"
"Sa ei taha teada."

"Tahaks küll, äkki saaks aadressi?"

=D
Ma ütlen ausalt - ma siiski pean vist juuksed mustaks värvima.
Soengu muutmisest üksi ei ole kasu.
Siis tuleb vähem tantsu, tõstmisi ja lihtsalt külge ajamisi=D
"Läheks äkki kuhugi edasi.Roostale näiteks."
"Me ei saa, meil käib komandant hommikul uurimas, kas me ikka oleme kodus"

"Ta saab ära rääkida."

"Ei saa."

"Ma ei saa ju vaadata, kuidas ilusad tüdrukud kella kolmeks juba peo ära lõpetavad."
"Me peame vara magama minema, sellepärast me ilusad olemegi.Kui sa meid praegu Roostale viiksid, me ei saaks magada ja hommikul oleks koledad."

"Ma ei usu seda."
"Tegelikult on ka nii.See on tõestatud."

Miks mitte=D

Käisin just taarakogu ka vähendamas.
Suhteliselt tore oli kõndida kolisevate kilekottidega.
Nüüd vaataks natuke telekat.Jooks veel siidri lõpuni.
Ja siis läheks magama ära.
See on hea mõte.Kindlasti kohe.

2 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Täpselt sellised need rahulikud nädalavahetused ongi :P

Kessu. ütles ...

Suht=D