reede, 1. veebruar 2008

Mõtleme?Pigem ei.

"Mõtelda on mõnus, rääkida on raskem,
ärgem sellepärast pead veel norgu laskem!"
Kessu variant:
"Rääkida on mõnus, mõtelda on raskem,
ärgem sellepärast pead veel norgu laskem!"

Ma mõtlen palju.Liiga palju.Ja see kurnab mind nii vaimselt kui ka füüsiliselt.
Ma mõtlen isegi siis, kui ma ise seda tähele ei pane.
Ja ma ainult mõtlen ja mõtlen ja mõtlen.
Hullult palju erinevaid mõtteid on.Kohati mõttetuid mõtteid
ja nendega kaasas käib taustaks kogu aeg monotoonselt ainult üks mõte.
Kusjuures see ongi kõige tähtsam mõte ja see on kogu aeg olemas
Nad kõik ütlevad nii palju head.Kõik.
Aga olen ma seda väärt - kas nad sellele on mõelnud?
Väike, vastik naiivitar, kes arvab, et ta peaks õnnelik olema.
Aga kõik ei ole ju seda.Miks siis mina seda väärt peaks olema?

Aga tegelikult olen ma hullult rõõmus.
Kõik on ikka nii hästi ja värki.
No nii lill ei ole ammu olnud.
Lihtsalt värki-särki, pidu-prasnik, nipet-näpet, nii ja naa.
Hahahaaaa.

Ma lähen vist hulluks.
Tänan tähelepanu eest.


(Laske mind lihtsalt maha.Aitäh!)

4 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Tegelikult peaks mõtlemine mõnus olema :D

Kessu. ütles ...

See luuletus ütles ka nii.
Hmm.Äkki sinul ja luuletusel on õigus?

Hergo Tasuja ütles ...

Kontrollitud- meil ongi õigus :D

Kessu. ütles ...

Selge.
Ma siis usun teid.