reede, 8. veebruar 2008

Legend.

Oota veel, pisut mõtle,
mis on see, mida ütled.
Sõnadel on jõud.
Kõik, mis tulnd sinu huulilt
tagasi ei saa. Kas kuulsid?
See on lendu läind.

Ma aeg-ajalt hirmutan end.
Ei mõista, kuidas on sündind legend.
Ma olen midagi muud.
Mis on õige suund?
Kas olen üksi või see nii ainult tundub?

Iga päev püüa veel.
Kõigil on õigus leida oma tee.
Iga öö hooli veel.
Kõigil on õigus leida endale oma tee.

Ines oskab laulda küll.


“The soul that sees beauty may sometimes walk alone.”
Johann Wolfgang von Goethe
Kas nii ongi?

7 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Ma arvan, et ainult Goethe ise teabki vastust...

Kessu. ütles ...

Võimalik.

Mikk ütles ...

Ines oskab juba ammu laulda.

Kessu. ütles ...

Nüüd ta oskab veel paremini laulda.

Hergo Tasuja ütles ...

Oleneb, millisest Inesest käib jutt.

Kessu. ütles ...

Eesti oma kuulus Ines.
Aga mitte Karu.

M. ütles ...

Ines Karu oskab ainult peaaegu röövitud saada.
Võib-olla ta oskab nabatantsu ka. Aga ainult võib-olla.