neljapäev, 21. veebruar 2008

Mina vabal ajal.

Olen nilbik!
Üks ütles.
Me nüüd lollitame rohkem.
Tänu sellele saame rohkem ühikapilte.
JEEEEE!
Vabal ajal lüpsan lehma ja mängin ossi.

Ma olen arvamusel, et võiks rohkem mõelda
mida öelda ja kui avalikult ja kas see ei vajaks selgitust.
VOT.

Pürksi nädalavahetus tuleb.
Ma kontrollin ennast.
Ma usun sellesse.
(või siis lasen lihtsalt ennast kellelgi ühikasse luku taha panna)
Igaks juhuks.
=D

4 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Sa ei saa end lasta luku taha panna. See on tuletõrje ohutuseeskirjade vastane tegevus, ütleb Väino. VOT! :D

Kessu. ütles ...

Selge.
Aga siis ma pean ise ennast luku taha panema=D

Hergo Tasuja ütles ...

Jah, siis võib luku taga olla, kui ise selle oled põhjustanud ning sul on võti käepärast :D

Kessu. ütles ...

Selge=D