laupäev, 9. veebruar 2008

Mul on kodus peaaegu sama värvi tapeet.

Eile ostsin kaarte ja vedelat extasy.
Tegin sõbrapäeva kinke ja lasin extasy ninna.

Täna käisime Sutiga Haapsalus Näksi baaris kohvi ja kakaod joomas.
Tuli kenjaalne idee minna Paliverre Mikule külla.
Mõeldud, tehtud.Seal oli tore.
Vaatasime suusatamist, jõime õlut, sõime krõpse.

Ma arvan, et ma tean väga väheseid inimesi, kes läheks tagasi poodi, et maksta krõpsude eest, mis eelneva poeskäigu jooksul jäid müüja poolt sisse löömata."See jäi mind piinama."
Täiesti ainulaadne eksemplar.
Miku kodus WC-s on hullult ilus sinine prill-laud.

8 kommentaari:

Mikk ütles ...

Ma unustasin ennem küsida, et millises toas Sul sama värvi tapeet on?:D

Kessu. ütles ...

Minu toas.
Peaaegu sama värvi.

Mikk ütles ...

Okei. Ma olen Sinu juures olles alati purjus, nii et ma ei pane selliseid asju tähele.

Kessu. ütles ...

Arvata on=D

Hergo Tasuja ütles ...

Mis asja sa ninna lasid?

Kessu. ütles ...

Vedelat extasyt=D
(aka. nohuroht)

Hergo Tasuja ütles ...

Selge. Mina, vana-kooli-mees ei olnud sellisest asjast kuulnud...

Kessu. ütles ...

Ju ma siis pean sind harima hakkama.