teisipäev, 5. veebruar 2008

LEBO!

Oled ühikas.Vaatad lakke.Vaatad nõmedaid videosid.
Küpsetad kooki.Vedeled veel natuke.Magad kaua tahad.
HEA PÄEV!

Liisiga on lõbus.
Näpud on mõlemal ära kõrvetatud, aga....

Maarja värise.Meie kook on raudselt hullult hea.
Välja näeb küll parem=D

Köögis olime palju-palju.Aken oli lahti.
"Ou, tšikid" ja "Reiko, Reiko, tule siia!"(heleda häälega=D)
Nii konkreetselt ikka ei ignoreeriks.Tänks mään=D
Positiivne=D

10 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Nüüd on vastlapäev ka koolivaba päev või?

Kessu. ütles ...

Minul on.
Ma olen erand=D

Hergo Tasuja ütles ...

Erand olla on suht ok.
Erak mitte niiväga vist?
Eraomand üldsegi mitte...

Kessu. ütles ...

Ma olen siis enda erandiga rahul.
Või peaks ma erandi asemel erilise valima?

Hergo Tasuja ütles ...

Aga kuidas erilist üldse eristada?

Kessu. ütles ...

Tegelikult ei ole kunagi eriline kõigi jaoks eriline.On ainult teatud inimeste jaoks.Ja nemad teavad, kuidas erilist eristada.

Hergo Tasuja ütles ...

Ja see, kes suudab erilist eristada, on ise ka juba omajagu eriline?

Kessu. ütles ...

Loomulikult.
Ja siis teda omakorda peavad järgmised eriliseks ja nad on ka erilised.
Siis on vist kõik erilised?

Hergo Tasuja ütles ...

Tundub nii.
Ma arvan, et sa ei peaks siis erandi asemel erilist valima.

Kessu. ütles ...

Ma arvan ka nii.