kolmapäev, 27. jaanuar 2010

Ma tahan kokteili. Ma tahan kõndida New Yorgi tänavatel, kui lumehelbed langevad mu näole. Ma tahan näha langevat tähte. Ma tahan pista enda jalad sooja liiva sisse. Ma tahan tunda, kuidas külm vihm sajab mu alasti kehale. Ma tahan olla lootusrikas ja optimistlik. Ma tahan muuta kellegi elu. Ma tahan tatoveeringut. Ma tahan mässata. Ma tahan tunda armastust igavesti. Ma tahan istuda külmal ja kõval põrandal ja nutta. Ma tahan vaadata kuuvalgusega täidetud taevasse ja unistada. Ma tahan olla alati võimeline kirjutama. Ma tahan saada emaks. Ma tahan tunda ennast alati ilusana. Ma tahan maailmas reisida. Ma tahan ületada hirmu. Ma tahan langevarjuga hüpata. Ma tahan tantsida ja laulda keset tänavat. Ma tahan suudelda nagu ei kunagi varem. Ma tahan alati olla võimeline leidma inimestes head. Ma tahan olla hea sõber. Ma tahan, et inimesed näeksid tõelist mind. Ma tahan olla suuteline naeratama iga päev. Ma tahan olla edukas. Ma tahan, et inimesed usuksid minusse alati. Ma tahan karjuda täiest kõrist. Ma tahan naerda nii kõvasti, et kõht valutab ja pisarad voolavad mööda põski. Ma tahan, et inimesed oleksid minu üle uhked. Ma tahan rahuldust. Ma tahan kanda satsilist kleiti ja juua kuuma teed. Ma tahan, et mul oleks alati jõudu minna nende asjade järgi, mida ma tahan. Ma tahan õppida. Ma tahan kirjutada romaani. Ma tahan sõita autoga pööraselt kiirelt mööda kurvilisi maa teid. Ma tahan hüpata värskelt langenud lehtede hunnikusse. Ma tahan tunda sooja päikest enda seljal, kui ma laman külmal suve murul mõeldes millestki. Ma tahan saada aru, miks inimesed ütlevad, et inimese silmade järgi saab tema kohta palju öelda. Ma tahan õppida joonistama. Ma tahan, et mu tähelepanu kõrvale juhitaks. Ma tahaks õppida olema vastutulelikum. Ma tahan tunda närvilist erutust. Ma tahan olla pilvelõhkuja katusel piknikul.

Ma tahan 90-aastaselt vaadata enda elule tagasi ja öelda, et ma tõesti "elasin".

13 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Päris palju tahad :)

Kessu. ütles ...

Tuleb nii välja :D

Hergo Tasuja ütles ...

Aga usud, et saad ka?

Kessu. ütles ...

Midagi väga meeletult bravuurikat kirjas ei ole, nii et tuleb loota, et saan.

Hergo Tasuja ütles ...

Loodad või usud?

Kui usud, siis on need soovid juba käeulatuses. Kui loodad, siis alles horisondil.

Kessu. ütles ...

Ma usun, et osad neist on käeulatuses ja teised veel horisondil.

Hergo Tasuja ütles ...

Siis pead neisse, mis horisondil, rohkem uskuma ja nad tulevad mühinal lähemale :)

Kessu. ütles ...

Jätan meelde :)

Hergo Tasuja ütles ...

Kas eesti keelde tõlkimine kinnistas neid soove veelgi?

Kessu. ütles ...

Ehk tõesti...

Hergo Tasuja ütles ...

kas need soovid on muidu tähtsuse järjekorras? Et esmalt tahad kokteili ja viimase asjana pilvelõhkuja katusel piknikku?

Kessu. ütles ...

Viimasena tahan ma 90-aastaselt vaadata enda elule ja öelda, et ma "elasin" :D
Järjekord pole oluline.

Hergo Tasuja ütles ...

Selge :)