laupäev, 11. oktoober 2008

Vaba päev.

OJARI JA ANGEL.
Minul oli au sisustada Ojari vaba päev, mis oli tal üle pika aja. Ta helistas mulle, kui suundusime bussiga Pürksist Tallinna poole ja küsis, et mis mul plaanis on. Ma vastasin, et maale viib vist tee. Siis ta rääkis enda plaanist. Ma ütlesin, et teeks nii, et ma plaanin minna hilisema rongiga ja tema ülesandeks jäi mind ümber veenda. Seda ta ka suutis. Ta tuli mulle Baltasse vastu. Kõige pealt valati ta komplimentidega üle Kassu ja Liisu poolt, sest ta nägi väga ilus välja ning ta arvas, et hakkabki nüüd bussi vastas reedeti käima =D. Siis läksime Kaubamajja ja ostsime mulle uue megalaheda Mp3. Vähemalt see mängib korralikult ja terved kõrvaklapid sain ka kaasa. Siis me läksime kinno "Ananassiekspressi" vaatamas. Mitte eriti hea film, natuke kahtlane oli. Siis käisime jälle Kaubamajas ja ostsime janukustutajaid ning suundusime minu poole. Ma käisin pesus, otsisin riideid ja tegin ennast korda. Samal ajal kustutasime ka janu. Meie tee viis edasi Ojari juurde, kus me jätkuvalt janu kustutasime ja kella poole kaheteistkümne ajal hakkasime Angeli poole liikuma. Hüppasime Patrickust ka läbi, sain kõigile tere öelda. Lõpuks jõudsimegi Angelisse, sõime ja jõime ja tantsisime. Käisime veel Patrickus. Ma käisin vahepeal Nimetas. Seal sai ka juua ja tantsida. Üks vist Hispaania onu oli natuke creepy, aga ta siiski suutis ennast taltsutada =D. Siis jälle Angel ja tants ja natuke jooki ja vahepeal jälle Nimeta ning siis võtsime Kätlini Patrickust(tegelikult jõudis ta juba Angelis süüa) ja läksime Ojju juurde. Kell oli pool kuus. Tegime väiksed joogid. Mina läksin magama enne kuut ja teised kaks seitsme ajal. Ja nii lõppeski Ojari vaba päev.


(Praegu peaks tegelikult inkat tegema ja "Sügisballi" lugema, aga pole erilist tahtmist. Ma arvan, et ma hakkan hoopis "Zahiri" lugema.)

Kommentaare ei ole: