kolmapäev, 22. oktoober 2008

Laugh your head off.

Käisime nädalavahetusel Gerliga Rahva Raamatus luuletusi otsimas, mida koolis esitada ja siis Piretile otsisime kinki ka ja niisama vaatasime ka ringi. Ja ma leidsin ühest kinkeraamatust laheda lause:
"Targad on öelnud, et pole võimalik tõeliselt armastada seda, kelle üle Sa kunagi ei naera."

8 kommentaari:

merilinj ütles ...

Me oleme nii ILUSAD!

Kessu. ütles ...

ma tean.

Mikk ütles ...

Te olete notsuninad.

Kessu. ütles ...

Vähemalt tegime neid vabatahtlikult.

Ja seda ka, et ma olen võitja ja sa kaotaja.

Mikk ütles ...

Seda asja me veel vaatame.

Kessu. ütles ...

Mina võitsin.

Jette, ütles ...

Minu aravtes oleks sa voinud panna selle pildi ka, kus olen mina, Liisi ja siis uhed punased magamis puksid. ;) :D

Kessu. ütles ...

No ei tea.See poleks ilus:D