teisipäev, 7. oktoober 2008

NARR.

Mulle meeldib romantika küünlavalguses.Üksi.Nii on mõnus olla, sest siis saab mõelda ja jääb kergesti magama ka. Ja mulle meeldib see ka, et ma olen narr, sest ma võin käituda nii lapsikult, kui ma tahan ja keegi ei saa midagi öelda ja ma olen ainus, kes võib pildile hästi kolenaljaka näoga jääda.
JEEE!

Minu pragune playlist:
Duffy – Warwick Avenue
Duffy – Stepping Stone
Brad Paisley – She’s Everything
Brad Paisley feat. Alison Krauss – Whiskey Lullaby
Brad Paisley – He Didn’t Have To Be
Michaelson – The Way I Am
Ingrid Michaelson – Keep Breathing
Ingrid Michaelson – Die Alone
Mat Kearney – Breathe In Breathe Out
Lykke Li – Everybody But Me
Lykke Li – Tonight
Snow Patrol – Chasing Cars
Snow Patrol – Signal Fire
Yael Naim – Too Long
Margus Vaher – Kui Mind Enam Ei Ole
The Kooks – Seaside
Kim Herold – Social Butterfly


PS!Valuvaigistid on sõbrad.
PS!(2) Gerta, tegelikult on kõik hästi.Peab ju olema nii tõuse kui ka languseid=) Ja üldsegi tule koju ära.

6 kommentaari:

Kessu. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
merilinj ütles ...

Loll beibe oled. Pese nägu.

Kessu. ütles ...

Ma täna pesin.
Sina oled see kakanägu meil toas.

M. ütles ...

Playlist består mycket av Grey's Anatomys musik. Jag vet!
Och det är allt bra.

Kessu. ütles ...

Liisu on meid kõiki Grey Anatoomiaga nakatanud:D

M. ütles ...

Liisu vaatab ka? Ajee! GA massidesse :D