pühapäev, 10. juuni 2007

SÕBRAD(L)(K)

1.
"Aga hakkame koos elama."
"Vabalt"
"Oh lahe.Aga kui mul on juba naine?"
"Võtame su naise ka enda koju=D"
"Sa jagaksid mind teise naisega?"
"Kas me peame sind jagama?"
"Ei pea."
"Siis on hästi."
1.
"Birgit ja Luisa on šekšikad"
"Luisa ei meeldi mulle üldse."
"Birgit on lahedam, aga Luisa on ka lahe."
"Birgitit ja Luisat ei saa võrreldagi.
Birgit on lahelahelahe ja Luisa ei ole."
"On küll."
"Ämm.Las ma mõtlen.EI!"
"Oota, las ma mõtlen ka.JA!"
1.
"Kessu.Sebi autuu meile."
"Ujuma?"
"No kui kiiresti käidud saaks oleks mõnus(A)(6)."
"Roosi ja Karli ei ole siin."
"Kollase autoga poisid?=D=D"
"Kus ma nad leian?=D"
"Lõhna järgi=D"
"Okeika=D"
"Ma nüüd lähen mängin koristamist natuke aega=D"
1.
"TAHAKS KÄGISTADA TEDA."
"Mhh.Las ma mõtlen.JAAA"
"Suhtlete veel edasi?"
"Loomulikult"
"Imetlusväärne oled"
"Ta unustab selle niikuinii varsti ära"
"Tropp"
1.
"Nii ikka teistele vett peale ei tõmbaks."
"Paras värdjas on."
"Oi, kui ta meie kooli jääks...
Tal ei oleks üldse lõbus."
"Ojaa."
"Kuule, millal sa Pürksi lähed nüüd."
"21"
"OK"
1.
"Aga et TULGE PÜRKSI!(L)"
"Kaua te olete seal veel?"
"Nädal veel"
"Ellikud ja Eved ja muud mölad külastavad?"
"Väints vahepeal hüppab läbi."
"Aga ma tulen järgmine nädal"
"Aga helljeah=D"
1.
"Miks siis unetus kiusab?"
"Ei tea.Lihtsalt ei ole und.Veider"
"Vähese alko viga"
"Ma usun ka"
"Ma tean, mida sa tunned.Kõik saab korda.
Aega ainult jäänud veel 7h ja 20min."
"Jumal tänatud.Mu käed värisevad juba."
1.
"Tsau."
"Sau"
"Sul pole Arno sünnipäeva pilte?"
"Ei."
"Mul ka mitte."
"Raske juhus."
"Seda ei saa nimetada enam raskeks juhuseks.
See on juba paanika."
"Suuht."
1.
"Nii hea lugu?"
"Suht"
"Ma tõmban endale."
"Ma hoiatan ette: See tädi huilgab sinu arvates."
"Ma kuulan ikkagi ära.Äkki hakkab meeldima."
"Raudselt hakkab"
"Ja meeldibki"
"COOOL"
1.
"Ma ei saa nii julm olla."
"Saad ikka küll."
"Ta isa on mafioss.Ma ei julge."
"Ässitab kallale?=D"
"No mine sa kurat tea=D"
"No suva=D"
"Parem siiski mitte."
"Kui sa nii arvad."

"Lind on õhus kala vees,
sina minu südames.

Lind on õhus kala vees,

sina minu südames."




4 kommentaari:

merilinj ütles ...

Kuule päris sweet. Ma mahtusin ka ära.

Täna näeme!:)

Kessu. ütles ...

Loomulikult.

Nägime küll jah:D

Liisu ütles ...

Ohhoo, ma tundisn enda omagi ära :d


Ma armastan sind ka (LL)

Kessu. ütles ...

Siis on hästi.

Jepii=D