pühapäev, 3. juuni 2007

Ja ongi käes.

Vaheaeg tuli.Suvevaheaeg.
Kolm kuud puhkust koolist.
Ei näe Imbit ja Uusikat ja Lainet
ja loomulikult minu kallistkallist komandanti Evet.
TÄNK GAAD.

Aga teid mu kallid musirõngakesed NG-lased.
Teid igatsen ma juba alates reedest,
kui ma autoukse kinni panin ja kodu poole hakkasin sõitma.
Järgmise blogi pühendan TEILE=D

Reedel passisin siis niisama.
Grillisime.Aps käis ka külas.
Ta läks laupäeval juba Soome jälle.
Aga ta tuleb sealt varsti tagasi.
Suve lõpus.
Ja siis me oleme klassikaaslased.
LAHE.

Laupäeval käisin aia- ja lillepäevadel isaga.
Tore oli.Sai hullu rahvamassi sees ringi käia.
Mõnus.Not.
Aga lilli sai ja väikeseväikese purskkaevu moodi asjanduse.
Kala oksendab vett välja.
Ja lotoga võitsin 25.-
Õhtul grillisime jälle.
21.15 hakkasin jalkat vaatama.
Ja siis vaatasin Moulin Rouget.
Kolisin üles tuppa ümber.Seal jäin suht magama.
Ärkasin üles ja vaatasin filmi lõpuni.

Hommikul ärgates oli 5 vastamata kõnet ja 1 sõnum.
Tahetud tüdruk=D
Läksin õue ja hakkasin päikest võtma ja raamatut lugema.
Vahepeal niitsin muru ja siis päevitasin edasi.
Enamjaolt olin kõhuli ja nüüd mul on selg PRUUNPRUUNPRUUN.
Ja siis grillisime jälle.
Ja siis vaatasin Superstaari.Taavi läks välja=(
Aga pole hullu.Ta on ikka lahe.Ja Birgit on veel sees.
Lõpuks pesin endalt lolluse saunas maha.
Ja nüüd passin tühja.

Homme lähen Tallinna ja olen niisama lahe.
Loomaaeda lähen ka vist.
AWWWIKAS.

"It's not that unusual
when everything is beautiful.
It's just another ordinary miracle today."

Kommentaare ei ole: