reede, 8. juuni 2007

Pikk.Loe, kui viitsid.

Esmaspäeval käisin loomaaias.
Nalja sai.
Loomi oli palju.
Ja need tahvlid on ka seal naljakad.
TATU=D
Ja siis läksime Kosmosesse filmi vaatama.
Kinni oli see.Suvepuhkus.
Ja siis läksime muuseumit otsima vanalinnast.
Ei leidnud.
Siis mängisime piljardit.
Ja siis sõime burksi.
Hea oli.
See oli toretoretoretore päev(Y)

Teisipäeval käisin rannas.
Me ei osanud sinna eriti minna, aga kohale jõudsime ikkagi.
Vesi oli külm, muidu oli lahe.
Seal olime kella 18.00 umbes.
Edasi läksime kõik koju ja edasi Arno juurde.
Vana Viru Valge oli, aga sellest jäi väheks.
Läksime Punkuga poodi.
Algse 1 pudeli asemel tõime 2=D
UPSI.
Tüüp tõi ise ka veel ühe pudeli.
Kokku siis palju juua.
Ühe pudeli peitsime ära.
Nalja sai.Beatboxi kuulsime ka.Ülipro.
Siis läksime magama.
Hommikul ärgates oli käsi valus.
Tubli nagu ma olen, magasin kehaga käe peal.

Läksin Arno juurest koju.
Magasin natuke.Käisin pesemas.Sõin.
Ja läksime häälega Märjamaale.
Gerli ootas seal meid(L)
Tegime veesõda ja ehitasime mängumaja.
Tähendab Mikk ja Arno ehitasid.
Oleks meie maja ka selline olnud.
Õhtulpoole oli väike istumine.
Sai jälle hoolitsetud mõne inimese eest.
NALJAKAS.
Passisime kella 05.00 üleval.
Mina ja Liisu ühesõnaga=D
Ja siis ma jäin magama.

Päeval ehitasime veel natuke maja.
Seekord me aitasime ka natuke.
Valmis ei saanud, sest läksime tuppa sööma.
Pärast seda vedelesime õues ja võtsime päikest.
Gerlile tegime kalli ka.
Hiljem läksime häälega Tallinna tagasi.
Ülejäänud päeva passisin kodus ja magasin.
Magama läksin ka VARAVARA.

Hommikul 10.00 ärkasin.
Olin niisama lahe.
Lõpuks läksime Ojariga randa.
Seal olime paar tundi.
Läksin jälle koju.
Ja hakkasin Balta poole sõitma.
Suht kaua võttis aega.
UMMIKUD(Y)
Tulin rongiga Lehtse.
Ja õhtul klassikokkutulekule Liisi juurde.
Tore oli kõiki näha jälle.
Magama läksin kuskil 05.00 aeg.

Täna, laupäeval ärkasin 09.30.
Hullult palav ja lämbe oli toas.
Ma kujutan ette, et suht alko ka=D
Ikkagi kolm inimest toas.
Läksime siis koju.
Õnneks sai sidiga(Y)
Siis läksime randa.Võsule.
Vesi oli soe.Ilm oli ka hea.
Kella 16.00 olime seal.
Just jõudsime koju.
Nüüd ma võin ametlikult lugeda KÕHU
kõige päevitunumaks kohaks minu kehal.
Kes ei usu, tulgu vaatama;D

"Ilusamat päeva kes võiks tahta veel.
Iga väike asi ainult õnnelikuks teeb
Olla on nii kerge.Suvi on veel ees.
Kuuma rannaliiva joonistame südamed."



3 kommentaari:

Gerli ütles ...

oeh...tahaksin ka randa Teiega...Ojarile ei saanud isegi head-aega enne araminekut oelda...niu-niu....niiii tore on vinguda:D

Muide ma ostsin Sulle tana Wexfordist kolm paari lahedaid sokke;)

Ma juba siin panen Sulle sunnipaevakinki kokku:D

aga jh, varsti naeme....ja siis teeb pidu ka;)


Laav yu

Kessu. ütles ...

Kui sa tagasi tuled, siis läheme randa.

Väga tubli(Y)

Ja mitte vähe:D

Laav yu moor.

Liisu ütles ...

Ja siis kui Kessu jäi magama kell 5, vaatas liisu oma magavaid musukesi ja passis veel 10 tundi üleval enne, kui magama läks :)