esmaspäev, 8. veebruar 2010

Sain endale ühe lemmikartisti juurde.

(Lahe pilt)

Meeldib, meeldib, meeldib ta hääl ja muusika!


"And it's just another story caught up in another photograph I found."

14 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Kas see pilt tähendab, et tüüp laulab nii hästi, et klaver lendas kadedusest õhku?

Kessu. ütles ...

Ma arvan küll. Vähemalt minu meelest laulab ta nii hästi :D

Hergo Tasuja ütles ...

Siis võib öelda, et ta laulab lausa ohtlikult hästi :D

Kessu. ütles ...

:D

Tema kontserdil käia oleks siis päris huvitav.

Hergo Tasuja ütles ...

Huvitav või eluohtlik? :P

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et mõlemat :D

Hergo Tasuja ütles ...

Kardan, et mina tema kontserdile siis minna ei julge :D

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et kui klaver plahvatab, siis see nii suurt kahju ei tee, et kaugemal olijatega midagi juhtub :D

Hergo Tasuja ütles ...

Kui see noorhärra edasi areneb, siis ei pruugi asi ju enam klaveriga piirduda...

Kessu. ütles ...

Seda ka jah tegelikult. Aga ma siiski riskiks ja läheks ikkagi kontserdile.

Hergo Tasuja ütles ...

Sest et ta on su lemmikute hulgas või et sulle meeldib riskida?

Kessu. ütles ...

Ma läheks nende kahe põhjuse koosmõjul.

Hergo Tasuja ütles ...

Tegelikult tasuks lemmiku(te) pärast vist riskida küll.

Kessu. ütles ...

Ma usun küll.