kolmapäev, 3. veebruar 2010

Is it possible for one idea to change the world?

"I think some people are too scared or something to think things can be different. And the world is not exactly shit..I guess it's hard for people who are so used to things the way they are - even if they're bad - to change and they kind of give up. And when they do, everybody kind of lose. It's hard. You can't plan it. You have to watch people more. Sort of keep an eye of them to protect them, because they can't always see what they need. It's like your big chance to fix something that's not like your bike....."

"...you can fix a person."

PS! Hea film. Aitäh Kaupo, et see su blogis oli.

18 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

ma arvan, et jalgratta remont on kökimöki. Et inimest muuta/aidata/parandada/tervendada nõuab ikka tohutult enamat.

Kessu. ütles ...

Kindlasti. Eelkõige seda, et inimene ise tahaks, et teda aidataks/parandataks/tervendataks.

Hergo Tasuja ütles ...

Kui ei taha, siis ei saagi üldse aidata?

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et väga raske on kedagi aidata, kui ta sulle nii-öelda vastu punnib.

Hergo Tasuja ütles ...

Esimese asjana peaks siis parandama tema suhtumist. Et ta tahaks, et teda aidatataks.

Kessu. ütles ...

Just. Aga kuidas muuta inimese suhtumist, kui ta niikuinii sind väga kuulata ei taha?

Hergo Tasuja ütles ...

Vot see on küll pähkel...

Kessu. ütles ...

Tõsi. Ehk tuleks kedagi teist aidata tema juuresolekul?

Hergo Tasuja ütles ...

Et siis ta hakkab aitamist/aitajat usaldama?

Kessu. ütles ...

Jah, sest ma usun, et inimene ei taha aitamist sellepärast, et ta kardab, et teda ei saa aidata/või kardab muutusi.

Hergo Tasuja ütles ...

Seega kui ta näeb, et aitamine on ohutu ja töötab, siis ta võib ka end aidata lasta. Siis on raskem töö tehtud?

Kessu. ütles ...

Ma usun siiski, et oleneb, kuidas teda ennast aitama peab. Sest ega see aitamine ka ju lihtne töö pole.

Hergo Tasuja ütles ...

Seda küll. Aga aitamine sõltub peamiselt aitajast, aidataval on siin väiksem roll kanda, minu meelest. Seega- kui aitaja on pädev, siis peaks tulemus ka tulema. Vist.

Kessu. ütles ...

Ma nõustun. Tähtis on, et aitaja ise käege ei lööks, kui tulevad tagasilöögid.

Hergo Tasuja ütles ...

Kui tulevad, siis kas aitaja ise end ka aidata saab?

Kessu. ütles ...

No kõik oleneb tagasilöögist ma arvan. Aga kui on hea aitaja, siis ma usun, et ta saab ennast ka aidata.

Hergo Tasuja ütles ...

See on hea :)

Kessu. ütles ...

On.