kolmapäev, 1. juuli 2009

SUVI!

Juba tervelt 12 päeva olen olnud ametlikult keskharidusega. Ütleme ausalt-no nii uhke tunne, et ise ka ei usu =D

Et mis edasi? Küll jumal teab, mis tal minu jaoks plaanis on.Naudime praegu vabadust!

21 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Viimane lause on põhjapanev :D
Aga millal jumal oma otsuse teha võiks?


Ja paganama hea, et siia uus kirje tuli, muidu tüütaski juba selle AI! vaatamine ära :P

Kessu. ütles ...

Eks jumalal ole mõtteid ka omajagu. Nende seast tuleb tal valida:D

Eks ma sellepärast tegingi, et ma ei viitsinud ise ka seda enam vahtida:D

Hergo Tasuja ütles ...

Ja mille vahel jumalal valida on? Eesti Ekspress teatas näiteks, et keegi Kersti Vait läheb aastaks välismaale...

Kessu. ütles ...

Arvatavasti küll jah, sest nendes teistes valikutes pole üldse-üldse kindel. Saab puhata ja ehk ka aega mõelda, et mis edasi.

Hergo Tasuja ütles ...

Kus on selline koht välismaal, kus aastakese saab lihtsalt puhata? Tahaks ka tulla :D

Kessu. ütles ...

Noh enne teeni raha ja siis mine kuhu tahad:D

Hergo Tasuja ütles ...

Hea plaan. Aga ma juba lootsin, et on olemas kohad, kus niisama saad aasta aega olla :D

Kessu. ütles ...

No eks kindlasti ole kuskil, aga ma veel päris ei tea kus see on:D

Hergo Tasuja ütles ...

Järelikult tuleb jääda selle plaani juurde, et enne raha teenida...

Kessu. ütles ...

Kahjuks küll jah. Või siis minna riski peale välja ja lihtsalt tuleb minna otsima seda kohta.

Hergo Tasuja ütles ...

Selline plaan mulle ei sobi... Pigem olen Eestis edasi.

Kessu. ütles ...

Pole eriline riskija jah?

Hergo Tasuja ütles ...

Olen tegelikult, aga mitte nii suurte panustega.

Kessu. ütles ...

Arvad, et see oleks kohe nii suur risk?

Hergo Tasuja ütles ...

Minna juhuse peale välismaale... Jah. Sa ei arva nii?

Kessu. ütles ...

Mingil määral kindlasti. Aga samas neid inimesi ikka on, kes lähevad lihtsalt häälega maailmasse. Järelikult ei saa see ju ka midagi väga hullu olla. Või on lihtsalt need inimesed ikka väga hulljulged.

Hergo Tasuja ütles ...

Ma arvan, et viimane variant pigem. Tuleb ju lisaks ära minemisele kõik siin olev maha jätta...

Kessu. ütles ...

Aga alati on ju võimalus tagasi tulla. Ega see üks otsus ei pea ju olema igavene.

Hergo Tasuja ütles ...

Seda küll. Aga see ei ole ju reis Pärnu, et- ei meeldi, hüppan bussile/rongile ja minema.

Kessu. ütles ...

No loomulikult pole. Aega võtab äratulek, aga kes tasa sõuab, see kaugele jõuab:D

Hergo Tasuja ütles ...

See on küll sulatõsi :D