esmaspäev, 13. juuli 2009

"Rahulik" nädalavahetus.

Lihtsalt SUPER

Kõik on väga ALTERNATIIVNE!

11 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Miks rahulik jutumärkides on? :P

Kessu. ütles ...

Kõigest aus ülestunnistus:D

Hergo Tasuja ütles ...

Selge siis. Millal koju jõudsid?

Kessu. ütles ...

Esmaspäeval kell 16.00 umbes olin kodus.

Hergo Tasuja ütles ...

Ok. Ja tead, mis ma nüüd avastasin seda kaarti vaadates? See on ebatäiuslik ju...

Kessu. ütles ...

See kõik ei mahtunud ära. Saared jäid liiga suureks. Eriti Hiiumaa, sest seal elad Sina. Ma teen järgmine kord eraldi blogi ja panen sinna Hiiumaa kaardi:D

Hergo Tasuja ütles ...

Vähemalt sa said kohe aru, miks kaart ebatäiuslik oli :D

Kessu. ütles ...

Ma olen päris tark jah:D Tahad siis endale eraldi pühendusega blogi?:D

Hergo Tasuja ütles ...

tegelikult olen ma nii tagasihoidlik, et no ma ei tea...

Kessu. ütles ...

No põhimõtteliselt, eks Sa anna teada, kui Sul julgus tuleb.

Hergo Tasuja ütles ...

Saab tehtud :D