reede, 4. jaanuar 2008

Unetus.

Tahaks ka praegu magada nii rahulikult nagu tema.
Näha und.Lihtsalt magada.
Unetus on nõme.Tahaks magada, aga ei saa.
Ma olen tund aega lihtsalt teeselnud magamist.
Üritanud seda hullult teha, aga välja ei tule.
Ja isegi mingit märki ei ole, et Une-Mati tuleb ja aitab mind.
Ta on äkki mu peale vihane.
See küll hea ei oleks.
KURAT.

6 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Mõtle kui palju asju jõuab ära teha, kui üldse ei maga.

Kessu. ütles ...

Kindlasti.
Aga natuke vahepeal võiks ju magada.
Kuigi tegelikult ega see midagi juurde ei anna.
Rohkem nagu harjumus lihtsalt magada.

M. ütles ...

Ma tean seda tunnet. See on sellest, et päeval ärkad liiga hilja. Mu emme ütles nii.

Kessu. ütles ...

Ma ei saa siis ka magada, kui ma tegelikult ärkan mitte nii hilja ja eelmine õhtu olen ka hilja magama läinud.
Siis peaks just ju hullult väsinud olema.

Hergo Tasuja ütles ...

Soe piim meega aitab magama jääda :D

Kessu. ütles ...

Jätan meelde=D