neljapäev, 3. jaanuar 2008

Positiivsus on mu 3.nimi vähemalt.

Heal lapsel mitu nime.
Kersti Kessu Positiivne Kollane Naljakas Haiglane Teismoodi Veider ... Vait.
Ma olen õnnelik laps.
Mu mullitajad on Pürksis.Ma tunnen neist puudust.
Tahaks mulle puhuda.Kõigi peale.
Tahaks minna mullimaailma.Mulle seal meeldib.
Seal on kõik värviline ja seal on hästi palju mulle.
Suuri ja väikeseid.
Ja kui mõni mull katki läheb, siis tema asemele tuleb uus.
Ja ahvist tunnen ka puudust.
Tahaks ta kaela panna ja tema pea tagant piiluda, mis Maarja ja Liisi toas teevad.
Tahaks teha lolli nalja nende kohta ja siis ahvi selja taga naerda.
Me, my joke and I.
Üksi teen nalja, üksi naeran.Tavaline.
Aga naljakas.
Banana pancakes.
Just nii.

The man with a child in his eyes.
Ma tean ühte sellist.
Vist.


"....sest et peaasi on tipuni jõuda,
leida enda pilvede päält, pilvede päält."

Kommentaare ei ole: