neljapäev, 31. mai 2007

Suvi tuleb.

Kolmapäeval ärkasin kell 09.00
Käsi oli hullult valus, sest ma magasin suht selle peal.
Ja siis hakati mind kõdistama.
See oli naljakas.Siis läks suht sõda lahti.
NALJAKAS=D
Vihma hakkas sadama ja läksime õue kiikuma.
Awwikas.
Ja siis terve päev passisin suht niisama tühja.
Õhtul läksime ujuma ja siis hakkasime Gerliga rootsi keele proovikaks õppima.
See tuli meil suht hästi välja.MITTE.

Hommikul läksime siis tööd tegema.
Suht lihtne oli tegelikult.
Ja siis tulin koju.
Passisin.Vaikselt hakkasin asju pakkima.
Siis vahepeal käis külaline.
Temaga oli tore juttu rääkida=)
Siis läksin arvuti tööd tegema.
Ma loodaks nelja saada.AITÄH(A)
Siis ma olin pakkimise- ja koristamiseprintsess=D

Nüüd ma passin.Ujuma tahaks.
Homme on rootsi keele eksam.
JEPII.
Vähemalt nelja saan.Raudselt.
Ja Lainet näen ka homme arvatavasti.
Aga pole hullu.

Ja kas te teate kõik, kui väga ma teid igatsema suvel hakkan?
Nii palju kui on Maalt Päikeseni
ja siis korrutada see veel hästihästihästi mitu korda läbi.
Ja kokku tuleb PALJUPALJUPALJUPALJU.

Ma olen sellepärast kurb, aga ma olen ikkagi õnnelik.
Suvi tuleb tore.Meil kõigil.Ma luban seda.

"Ei tõsiseks mind tee kogu külm,
millega mind hirmutatud.
Ei tõsiseks mind tee kõik maailm,
millega mind hirmutatud."

Kommentaare ei ole: