teisipäev, 1. mai 2007

Jumala lill on kõik.

Ma olen õnnelik.
Ikka veel.
Aga pidevalt on selline tunne, et vihake kõik mind.
Ma teen teile ju haiget.
Paljudele.
Te ei julge tunnistada, aga võib-olla teile KÕIGILE.
Kas ma tunnen ennast halvasti.
Jah, tunnen küll.
Kohati ikka väga halvasti.

Aga samas olen ma õnnelik.
Miks?
Ma tunnen, et nii on hea.
Nii on mulle hea.
Mina olen õnnelik.
Aga mitte teie.Andke andeks.
Ma tahan ju head.
Ma tahan teile head, aga alati ei tule see välja.
Mul on sellest kahju.

Ma ei ole tegelikult paha inimene.
Ma tahan teile ju head.
Aga seekord ma tunnen, et see, mis ma teen, on ka mulle hea.
Siiski võib see olla teile halb.
Sitt variant.
Kellele ma siis sitta keerama peaks.
Teile? või endale?
Vastus oleneks inimesest:mõni ütleks teile, teine jälle, et mulle endale.
Ma olen siiski enda otsuse teinud.
Sitta keeran ma teistele.
Kas keegi on ennast nii halvasti tundnud, kui mina, et ta teistele sitta keerab.
VAEVALT.

Lähme mere äärde?
KUU.
MERI.
VAIKUS.
Lihtsalt ilus.

2 kommentaari:

;) ütles ...

Taaskord ma pean jällegi komenteerima seda nii, et palju minu mõtteid on jälle siin.

Kessu. ütles ...

Siis on ju hästi.
või tegelikult ei ole, sest see ei ole eriti positiivne blog.