pühapäev, 27. mai 2007

Elu on LILL!

Jumala ammu pole siia kirjutanud.
JEPII.Arvuti sain ühikasse jälle.
Eriti pikaks ajaks, aga vahet pole.
Sain ilma ka hakkama need kaks nädalat.

Suht palju on juhtunud.
Kõigest et viitsi kirjutada.
Sellised eredamad sündmused:
1.Käskkiri (Upsi, ikka juhtub)
Ma arvan, et see oli karistus,
sest ma olin sellel nädalal iga päev joonud.
Aga nagu kooli viimasel päeval ikka niimoodi käru ei keeraks.
AITÄH, kallis komandant!

2.Arno sünna.
Palju õlut(Y)
Palju toredat rahvast.
Palju kinke=D
Missiis, et nende viimaste eest eriti ei hoolitsetud.
Aga vähemalt mul oli tore neid kinke meisterdada.
Nalja sai.Lehmad ja poolene ja möla.
Seekord jäi siis jooming viiki=D
Järgmisel päeval sai veel rumm pihta pandud.
Ja siis hääletasime Gerliga Pürksi.

3.Ajaloo õppimine
Mitte, et sellest midagi eriti välja oleks tulnud.
Eile ei õppinud suht nagu midagi.
Täna sai isegi midagi tehtud.
Õues päikese käes.
Palju tüdrukuid, bikiinid ja rumm=D
Meie viis õppida ajalugu.
Ja siis käisin veel ujumas.
Lihtsalt ÜLIÜLIPRO oli.
Sai natuke vetikaid söödud.Chill.
Ja siis õhtul õppisime veel natuke.
Praegu nagu peaks ka õppima, aga ei tule vist välja=D

"AWWIKAS.NUMMIKAS.
Head sõnad.Head sõnad.
Ma tean."


Kommentaare ei ole: