esmaspäev, 15. november 2010

Tsautsau, mõistus.

Kui Sa mind nüüd kuuled, kusiganes Sa ka poleks, siis äkki Sa oleks nii tore ja tuleks tagasi. Jubedalt oleks vaja Sind.

Ette tänades,
Kessu.

10 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Kuhu ta läks?

Kessu. ütles ...

Kuhugi ära. Kui ma teaks, ma oleks ta ilmselt juba leidnud.

Hergo Tasuja ütles ...

Seda küll.
Miks ta läks?

Kessu. ütles ...

Talle äkki ei meeldinud enam minu juures?

Hergo Tasuja ütles ...

Natukene nagu kurb...
Kas lihtsalt te ei sobinud enam või solvus ta?

Kessu. ütles ...

Äkki ta solvus, et ma lasin ühel teisel tüübil natuke rohkem ennast mõjutada?

Hergo Tasuja ütles ...

Aga on lootust ära leppida?

Kessu. ütles ...

Ma usun, et ikka on. Ta on täitsa mõistlik mõistus.

Hergo Tasuja ütles ...

See on hea :)

Kessu. ütles ...

Arvan sama.