pühapäev, 7. november 2010

000000004000000045000...?

Rong sõitis rööbastelt maha. Trollil purunes üks sarv. Bussil lõhkes kumm. Oli elektrikatkestus. Juhtmed lõid lihtsalt veits pea peal kokku. Saja kahekümnega vähemalt. Kallid sõbrad, sugulased, tuttavad ja muidu toredad inimesed - vähemalt paar päeva olen kuskil mujal. Teises dimensioonis ilmselt. Aga ärge muretsege. Küll ma naasen.

12 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Põnevalt salapärane! :D

Kessu. ütles ...

Hoian pinget üleval ja lugejaid ärevil.

Hergo Tasuja ütles ...

Millal pinge taas alla võtad?

Kessu. ütles ...

Keegi ei tea.

Hergo Tasuja ütles ...

Kuidas nii?

Kessu. ütles ...

Pole isegi kindel, millal ma naasen.

Hergo Tasuja ütles ...

Veel salapärasem.

Kessu. ütles ...

Olen alati tahtnud salapärane näida. Nüüd siis lõpuks õnnestub.

Hergo Tasuja ütles ...

Õnnitlen eesmärgi täitumise puhul!

Samas meeldib mulle selle postituse lõpp "Küll ma naasen". See tähendaks nagu seda, et pinge on õhus (kui kaua ja kas see veel kasvab, seda küll ei tea), kuid mingi hetk muutub kõik siiski tagasi normaalseks.

Kessu. ütles ...

Ma olen suhteliselt kindel siiski, et mingi hetk muutub see tagasi normaalseks. Aga ongi lahtine millal.

Hergo Tasuja ütles ...

Kui oleks teada millal, siis see ei olekski salapärane.

Kessu. ütles ...

No täpselt.