esmaspäev, 10. august 2009

Nagu orav rattas.

24.juuli- Lehtse
25.juuli- Palivere
26.-29.juuli- Tallinn
30.juuli-1.august- Lehtse
2.august- Palivere
3.-6.august- Tallinn
7-9.august- Lehtse
10.august- hommikul Tallinna, õhtul Lehtse tagasi
11.-13.august- Tallinn
14.august- Lehtse

Edasised plaanid on ähmased, aga sinna mahub veel Otepää, kindlasti Tallinn ja Lehtse ja Palivere jne. jne. jne.


Mu koduaed on HEA!
Suhkruherned, tomatid, tikrid, vaarikad, sõstrad. 30. minutit läheb mööda ja uus ring aias. Õuna hakkab ka vaikselt juba saama. Ja nii need päevad Lehtses mööduvad. Kõht on kogu aeg täis.

12 kommentaari:

Mikk ütles ...

25.juulil olid Kuusalus kaaaaaa.

Hergo Tasuja ütles ...

Matkasell.

Ja koduaed on tõesti hea. Aga õhtuti kasta küll kõige lõbusam ei ole :D

Kessu. ütles ...

Kuna ma nii matkasell olen, siis mul pole üldjuhul kastmise kohustust ka ja mu vanaema tahab niikuinii kogu aeg mingit tegevust ja siis kastab ise või käsib isa:D

Hergo Tasuja ütles ...

Aga sa võid ju alati seal kasta, kus iganes sa parajasti oled? :D

Kessu. ütles ...

Milline huvitav idee.Eks ma jätan meelde ja üritan kasutada.Olen igal pool kõigile kasulik:D

Hergo Tasuja ütles ...

Suurepärane. Aga su esimese kommentaari järgi on teil vanaema boss? :D

Kessu. ütles ...

Kas nüüd just boss, aga kui ta midagi ütleb, siis ikka teed ju töö ära. Vähemalt meil on nii :D

Hergo Tasuja ütles ...

Käsk on vanem kui meie, seega tuleb seda täita.

Kessu. ütles ...

No täpselt. Vastu ei julge hakata.

Hergo Tasuja ütles ...

Kes vastu hakkab, saab vitsa :D

Kessu. ütles ...

Täpselt:D Käsib veel vitsa ise kohale ka tuua.

Hergo Tasuja ütles ...

Karm värk :D