kolmapäev, 26. august 2009

Üks hetk...

http://www.youtube.com/watch?v=Jak9wR28tuQ&feature=related

Ühe video alt leidsin sellise kommentaari: Better die drunk on the road then sober at retirement house....




“Did you say it? I love you. I don’t ever want to live without you. You changed my life. Did you say it? Make a plan. Set a goal. Work towards it. But every now and then look around. Drink it in. Cause this is it. It might all be gone tomorrow.”

6 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Karmid videod. Eriti viimane. Aga see kommentaar on minu meelest küll idiootne.

Kessu. ütles ...

Kui nüüd päris aus olla, siis ma ei mäletagi, millal mul viimati suu nii lahti vajus ja suur küsimärk pea kohale tekkis, kui ma seda kommentaari lugesin.

Hergo Tasuja ütles ...

Huvitav, kas selle kirjutas keegi noor uljaspea või mõni vanadekodu elanik?

Kessu. ütles ...

Pärast selle lugemist ma uurisin natuke. 20 aastane noormees, kellele ilmselgelt meeldivad BMW-d

Hergo Tasuja ütles ...

Üllatus missugune :D

Kessu. ütles ...

Just:D