laupäev, 6. detsember 2008

Love the life you live and live the life you love.

Kui saaksin elada uuesti oma elu,
püüaksin seal teha rohkem vigu,
ei püüaks olla nii täiuslik, puhkaks
rohkem jalga,
oleks palju rumalam, kui olin,
tegelikult võtaks väga vähe asju tõsiselt,
oleks vähem hügieeniline,
riskiks rohkem,
reisiks rohkem,
vaataks rohkem päikeseloojanguid,
vallutaks rohkem mägesid,
läbiks rohkem jõgesid,
käiks rohkem paikades, kus varem pole käinud,
sööks rohkem jäätist ja vähem ube,
omaks rohkem päris- ja vähem mänguprobleeme.
Ma olin üks neist, kes elas mõistlikult ja
viljakalt iga minut oma elus.
Muidugi oli ka rõõmuhetki,
aga kui saaksin minna tagasi, püüaksin teha nii,
et mul ainult rõõmuhetked oleksidki.
Kui te ei tea - just nendest koosnebki elu -
hetkedest, ära kaota hetke.
Ma olin üks neist, kes ei lähe kuskile
ilma termomeetri, kuumaveepudeli,
vihma- ja langevarjuta.
Kui saaksin elada uuesti, reisiksin palju kergemalt.
Kui saaksin elada uuesti, hakkaksin paljajalu käima
kevade alguses ja käiksin paljajalu sügisel lõpuni välja.
Teeks karussellil rohkem tiire,
vaataks rohkem päiksetõuse,
mängiks rohkemate lastega.
Kui mul oleks elu ees,
aga näete, olen 85 ja tean - olen suremas.

Jorge Luis Borges


"Each day is a new canvas to paint upon. Make sure your picture is full of life and happiness, and at the end of the day you don't look at it and wish you had painted something different."

Kommentaare ei ole: