reede, 4. aprill 2008

Somnambuul.

Puud hoiavad hinge kinni.

Hõbedase uduloori serval
Sinu laugudel minu suudlused.
Võtke oma vabandused kaasa,
kanarbikul pole vaja neid.
Metsadel ei ole vaja tänu.
Ilma puudeta ei saa hingata.
Viige oma kiidusõnad koju
valgust paistku mulda Sinu pilk.

Päeva poole ülesse ma hüüan,
öösse pimedasse üksipäini astun.
Päeva poole ülesse ma hüüan,
öösse pimedasse üksipäini astun.

Liblikate kõikenäinud tiivad
tolmuks muutuvad,kui neid puutuda.
Ilu ei saa eluks valetada,
plaatinast on hinnalisem hing.
Jumal anna mulle meelerahu
mõista, mida saab alla neelata,
kuidas tuleks sulatada elu,
tarkust, kuidas vahet teha neil.

Päeva poole ülesse ma hüüan,
öösse pimedasse üksipäini astun.
Päeva poole ülesse ma hüüan,
öösse pimedasse üksipäini astun.

http://www.youtube.com/watch?v=d01c_Ph2_YY

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.