esmaspäev, 14. aprill 2008

Möödakarvapai.

Sain punase küünelaki.On selline, nagu ta on, aga asja ajab ära.Homme lähen Dagö kontserdile. Ma loodan/tean, et see on raudselt hullult hea ja lahe.Kui mul välja tuleb, siis ma teen ennast ilusaks ka.Vähemalt ma üritan.

8 kommentaari:

Mikk ütles ...

Ma ei oota üldse homset. Nõmeda bändi nõme kontsert nõmedas seltskonnas. Nõme.

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et meil jääb vist veel üks pilet üle.

Hergo Tasuja ütles ...

Oli hea kontsert?

Kessu. ütles ...

Oli.Ma olen väga rahul, ainult üks purjus onuke möllas liialt.

Muideks, ma kuulsin, et sa kaotasid kihlveo.VOT.

Hergo Tasuja ütles ...

Kas Dagö kontserdil käivad purjus onud nüüd? Õudne :D

Ja ma arvan, et see kihlveo võit on tõlgendamise küsimus.

Kessu. ütles ...

No tundub nii=D

Kuidas sina seda tõlgendasid?

Hergo Tasuja ütles ...

Et mina võitsin. Hommikul kui ma ärkasin, oli võit mul selgelt meeles.
Ja kas pole nii, et mida mäletad, see ka oli?

Kessu. ütles ...

No võib-olla tõesti.
Aga ma nüüd tean,et Katu võitis ikkagi.