kolmapäev, 26. märts 2008

Nii.

Mis tähega su nimi algab siis :

A : mõnus
B : kole
C : mõtlik
D : tark
E : tore
F : kena
G : nõme
H : korralik
I : hea
J : töökas
K : halb
L : hull
M : lahe
N : sõbralik
O : rahulik
P : ilus
R : mõistlik
S : loll
T : energiline
U : vinge
V : haige
Õ : nagla
Ä : vastik
Ö : ülbe
Ü : armas

Ja mis tähega lõppeb :

A: joodik
D: ülbik
E: läbutseja
H : nõmetseja
I : inimene
K : seksija
L : magaja
M : suudleja
N : koristaja
O : pinginaaber
P : jooja
R : tantsja
S : sööja
T : näitleja
U : laulja
V : ema
Õ : isa
Ä : naerataja
Ö : õde
Ü : kiisu
HALB INIMENE.

5 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Ma arvan, et sellise asja väljatöötamise eest peaks sinu psühholoogiakursuse automaatselt "5+" panema :D

Ja ma olen siis: korralik pinginaaber :P

;) ütles ...

mina olen rahulik inimene :)

Kessu. ütles ...

Ma arvan sama.See on midagi totaalselt kenjaalset:D:D

Gerli ütles ...

näh, miks ma nõme inimene olen?:D
raudselt mõtlesid mu nimetähtede peale ja siis panid sinna need asjad:D
Mina armastan Sind ka, jh, kallis:D

Kessu. ütles ...

Kusjuures kui nüüd kõik ausalt üles tunnistada, siis mina ei ole seda koostanud...
Nii et kui Sul on nõme inimene, siis nii on:D:D