kolmapäev, 14. november 2007

Paha haigus, mine ära/Muidu on tore.

Ei taha haigeks jääda.
Niu-niu.

Tegelikult on tore.Kõik on tore.Üldse on tore.
Kellegi pea kohal hõljuvad vaikselt väikesed südamekesed.Mul on hea meel.
Teeme nii, et pange ei astu.Ma hoolitsen isiklikult selle eest, kui vaja on.

Kõik on ikka täitsa korras.Peab olema.Hakkab olema.
Selle eest ma hoolitsen ka, et nii jääks.

Maarja karjus praegu "AAAAA." Ma ei imesta.Ta õpib ju.
Ta on ikka nii tore.Selline naljakas nusserdis.
Liisi on ka tore.Ta on küll täitsa tiss ja natuke blond vahepeal.
Aga ikkagi tore.Mulle meeldib, kui ta öösiti sonib ja norskab ja kui ta üles ajada, siis ta hakkab hullult sõimama.See on nii lahe.
Silja tuli ka praegu tuppa.Ta on ka tore.Täielik pervo.Aeleb praegu Liisi otsas.Normaalne.
Täitsa toredad ikka.

Kerge Mikk Saar tuleb praegu kõlaritest.
"...kui lendad linnuteele sa.."
JEEEE!






Kommentaare ei ole: