neljapäev, 29. november 2007

Mulle meeldib.

"Kas te olete abiturient?"
"Jah."
"Kas te tudengikaarti sooviksite endale?"

Ei mulle täitsa meeldib.
Rahvas on chill.Meie kõrval boksis on Euroopa Noored.Väga prod(Y)
Ja meie enda kamp on ka väga positiivne.
Need kliendid on ka hullult lahedad, kes hakkavad möla sinuga ajama.
See on F-U-N.
Ja mõned kliendid saab väikese bling-blingiga ka ankeeti täitma (ma mõtlen rohkem meessoost isikuid,noh kui juhuslikult lesbid teele ei satu=D)
Ühesõnaga mulle meeldib, aga ütleme nii, et jalad kergelt karjuvad praegu väsimusest.
Pole hullu, ma olen tugev tüdruk.

Kleepsu sain ka: Täitsa lõpp kui TARK ma olen.
Ma hakkasin naerma.
Keharasva protsenti mõõtsime ka.
Naersin veel.



Mikule

Vanilljejäätis maasikamoosiga.

19 kommentaari:

merilinj ütles ...

Tublid olete! :)

Hergo Tasuja ütles ...

sa olid Teeviidal NG-d esindamas?

Kessu. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Kessu. ütles ...

Ei olnud, sest Laine ei lubanud üldse NG-d Teeviidale.

Ma määrisin inimestele Hansapanga tudengi- ja noortekaarte pähe.

merilinj ütles ...

Seesuur et. MIKS Laine ei lubanud?!

Kessu. ütles ...

Sest tema ei hakka sellepärast nii palju maksma ja et viimati kui Teeviidal käidi, siis pani ainult 4 inimest ennast kirja, et nad tulevad katsetele ja bla-bla-bla.

Ühesõnaga Laine hoiab raha kokku, et endale uut autot jälle osta.

Hergo Tasuja ütles ...

Kokkuhoid on ostujõud!

Kessu. ütles ...

No tuleks NG rohkem inimesi, saaks Laine õpilaste pealt rohkem raha ja oleks jälle ostujõud.

Hergo Tasuja ütles ...

Mitte rohkem inimesi, vaid rikkamaid (loe: neid, kes kooli heldelt toetaks) tahetakse.
Ju siis eelnevad Teeviidal olijad ei oskanud "õigeid" välja valida :P

Kessu. ütles ...

Jah, selles suhtes on sul õigus.
Aga äkki seekordsed esindajad oleks osanud õiges välja valida.

Hergo Tasuja ütles ...

Ma arvan, et justkui muuseas võite seda ka Lainele mainida. Siis on tal mõtlemist pikaks ajaks- kas äkki oleks pidanud ikka esinduse Teeviidale saatma või toimis ta õigesti...

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et sellel ei ole vast mõtet, sest Laine arvates on tema ainus inimene, kes üldse mõtleb ja kes alati ka õigesti toimib.

Hergo Tasuja ütles ...

Kas ei olegi siis nii või?

Kessu. ütles ...

Ma ei tea, ma ei mõtle.
Ma arvan, et ma küsin Laine käest, kas on nii.

Hergo Tasuja ütles ...

Aga järgmine aasta, kui kool ikka ei taha boksi Teeviidale saata, siis minge salaja.

Kessu. ütles ...

Meil ei ole nii palju raha, et sinna minna.
Sponsoreerid äkki?(A)

Hergo Tasuja ütles ...

Saab ikka.
Kui sa ei tea, siis üks minu hobidest ongi heategevus.

Hergo Tasuja ütles ...

aga millal ma ülekande peaksin tegema siis?

Kessu. ütles ...

No mida varem,seda parem ikkagi.