teisipäev, 24. aprill 2007

Paremini

Nüüd on juba paremini kui enne.
Tuju on rõõmsam.Mulle meeldib.
Keegi tahab ju rõõmsat ja elunautivat mind tagasi.
Eks ma vaikselt siis liigun selle poole.
Siiski on minu muusikalistis esikohal kaks lugu.
Aga juba vähem.See on positiivne.

Tema tahaks ma ikka rohkem ja rohkem maha lüüa.
Nii ikka ei teeks ju.
Huvitav, kas ta ise ka aru saab, kui suure pange ta ikkagi maha pani?
Ma arvan, et ei.See oleks nii temalik.

Ja siis on veel keegi.Keegi, kes on lühikese ajaga kalliks saanud.
Ja talle ei taha ma haiget teha.Ja ei teegi, sest ta saab aru,
kuidas asjalood on.See on hea.
Ta sai ühe pildi ka täna.See teeb tuju heaks:)

Tegime Gerliga täna sporti(Y) Ja siis jalutasime mere poole.
Rääkisime juttu.Mulle meeldis.
Enamiku ajast me vaikisime.
See oli veel toredam.

Ja siis me mõtlesime(rohkem nagu mina), et tahaks endale
lihtsalt ühte lahedat poisist sõpra, kellega koos jalutamas käia,
juttu rääkida ja lihtsalt koos vaikida.
Ta hoiaks vahel käest kinni ja temaga saaks nalja.
Ta kallistaks sind vahel lihtsalt niisama.
Ja ei midagi rohkemat.Mitte mingi suhe.
Lihtsalt SUUREPÄRANE SÕBER.








Kommentaare ei ole: