kolmapäev, 18. aprill 2007

Chillbillgrill.

Hommik - 7.30
8.30 - kooli hääli lahti laulma ja lugusid harjutama.
Ei olnudki nii jube, nagu ma alguses arvasin.
Ja läksimegi Haapsallu - saab, mis saab.
Ja sai hästi=D
3 kategooria asemel 2, aga noh tänu sellele peame me nüüd
mõnusalt harjutama hakkama ja värki.
Ma juba lootsin, et saab neist õpsidest lahti.

Umbes 14.00 aeg saime koju.
Teised olid veel koolis.Nänänänänänänäääää.
Passisime suht tühja.
Mingi aeg käisime Liisuga poes - väike tirilimpsti.

17.00 - jalgpall:gümnakad vs. põhikool
Me saime odavalt lutti 1:4
Nagu mis mõttes.
Aga suva, vähemalt said põhikoolikad mõnusalt murul vedeleda(mitte, et gümnakad ei saanud)
Järgmine kolmapäev on uus mäng: Jana(ründaja ja kaitsja) ja mina olen väravas vs. ülejäänud=D
Seis jääb 8:1 meie kasuks.Nagu DAAAA

Peale seda 19.00 näidati mõisas filmi, kuhu meie Liisuga ei jõudnud.
Ups(sõbrad vajasid lahendamist).
Gerli tuli ka siia.Tegime nalja nagu ikka.TORE.
Musikukliga rääkisime.Jepikajee.
"Mind liigutas, aga enam ei liiguta."
Hmmm, suht huvitav.Otsusta ära siis lõpuks
Lohmakas-suur inimene, kohmakas
Kähmakas-siiani tuvastamata sõna
Aga küll me homme teada saame, mida see sõna tähendab.
Mul on ikka nii naljakas.Loodan, et sul ka musikuklike.

Ma ei taha enam valetaja olla.Rääkisime.
Mina sain kõik öeldud.Äkki ma olin karm?
Võimalik.Aga tõde ongi valus.
EKS VAATA, MIS SAAB.

Ja siis rääkisin temaga ja tuju läks paremaks, kurtsime vastastiku muresid.
Ja siis ilus sõnum saadeti ka.
Tuju läks veel natuke rohkem paremaks.
Magama lähen igatahes hea tujuga.

"Tagahoovis aga on mäss, rahulolematus.Otse aga ei öelda midagi.Nii peamegi ise aru saama, et kui kellegi fassaadile on tekkinud mõni okkaline roos, siis on see märk, ei millegagi ei olda rahul."






Kommentaare ei ole: