pühapäev, 24. juuli 2011

Tere.


Olen 21 ja võin nüüd kasiinodes käima hakata. You wan't to gamble on that?

17 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Oled juba kasiinosse sisse astunud?

Kessu. ütles ...

Ei ole veel, aga küll ma jõuan;)

Hergo Tasuja ütles ...

Aga mina tulin eile sõbra kodukasiinost tasku raha täis koju :)

Kessu. ütles ...

Miks sa ta raha ära võtsid?

Hergo Tasuja ütles ...

Tegelikult oli kolmandik sellest minu enda sissepandud raha.
Aga nendele kaartidele meeldisin mina rohkem. Olen nüüd mõne korra mänginud ja mulle tundub, et kogu pokkeri salasud peitub just selles, kui väga sa kaartidele meeldid.

Kessu. ütles ...

Ja teada saad sellest meeldivusest siis, kui võidad mänge? Niisama ei saa neile meeldida?

Hergo Tasuja ütles ...

Vot selleni ei olegi ma veel jõudnud, kuidas seda teada saada, kas sa neile meeldid...

Igal juhul olen ma mänginud erinevate kaardipakkidega- korra jäin ise rahast ilma, kaks korda olen kõik teised tühjaks teinud (ja mõlemal korral sama kaardipakk).

Kessu. ütles ...

Et kui kaardid on erinevad, siis neile meeldivad erinevad inimesed ka äkki?

Aga kuidas selle ütlusega on, et kellel ei vea kaardimängus, sellel veab armastuses ja vastupidi?

Hergo Tasuja ütles ...

Ma arvan küll, et erinevatele kaartidele meeldivad erinevad inimesed. Aga kuidas just need õiged kaardid ära tunda?

Vot selle ütlusega on nii, et ei oska ümber lükata ega kinnitada...

Kessu. ütles ...

No ühest võidust ühtede kaartidega ilmselt ei piisa. Peab ikka päris mitu mängu tegema, enne kui päris kindel olla, et sa neile kaartidele meeldid.

Veab mõlemis?

Hergo Tasuja ütles ...

Ja kui mitu mängu ühtede kaartidega veab, siis meeldid? Siis peaks neid kaarte kogu aeg kaasas kandma ja ka kasiinos küsima, et äkki saaks nendega mängida.

Kord on nii ja kord on naa, aga ei ütleks et kui ühes hästi, siis kohe teises halvasti.

Kessu. ütles ...

No neid mitut mängu peaks ikka päris mitu olema. Muidu näiteks kolm mängu võib ju olla lihtsalt puhas juhus. Ja kasiinos vist ei lubata enda kaartidega mängida, arvavad, et sul on need ära märgistatud kuidagi jne.

Selline pigem vahepealne seis jah. Ma ei ole kusjuures väga kedagi kuulnud seda väljendit kinnitamas. Äkki see tuleks ümber teha?

Hergo Tasuja ütles ...

Ja kui neile kaartidele meeldida (ja seeläbi kogu aeg võita), siis varsti ei ole sul enam mängukaaslasi (ja sõpru...).

Võib-olla küll. Et äkki on tõepoolest devalveerunud. Kunagi kehtis, enam mitte.

Kessu. ütles ...

Ei tohi lihtsalt ahneks äkki minna? Aeg-ajalt jälle kasutada neid kaarte, kui raha hakkab otsa saama :D

Äkki on see siis kuidagi nii: Kellel võib-olla veab kaardimängus, sellel võib-olla armastuses ei vea. Või midagi sellist? :D

Hergo Tasuja ütles ...

See on ka kaval idee. Mängin rahad nulli lähedale ja siis teisel päeval võtan leemikaardid mängu ja võidan taas :)

Ma kasutaks ühte võib-ollat. Esimese jätaks ära, siis tundub päris okei.

Kessu. ütles ...

Mõte iseenesest on hea, aga ma arvan, et see hakkab siis lõpuks sõltuvuseks muutuma. Sõltuvused ei pidavat head asjad olema.

No selge. Aga äkki peaks selle kuhugi saatma, et see ütlus ametlikult ümber tehtaks?

Hergo Tasuja ütles ...

Olen kuulnud jah, et sõltuvused ei ole head asjad. Parem hoian siis sellest plaanist eemale.

Hea mõte. Kuhu selle saatma peaks?