pühapäev, 17. oktoober 2010

Ükskord ma sealt üle kõnnin.

Käisin Tartus. Hea oli. Kõik.
"Tule võta mu aega, sest aega mul on. Tule vaatame taeva, seal midagi on. Palju muud mul ei ole, kuid aega mul on. Tõesti aega mul Sinu jaoks on."

8 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Kaarsillal oli vaikus? :P

Jana ütles ...

ma lähen kaarsillale seksima.. Ratastel poisiga :D

Hergo Tasuja ütles ...

Oi-oi :D

Jana ütles ...

Vägev värk, eksole?!:D

Kessu. ütles ...

Julm pihv. Vaata, et te alla ei veere suures hoos olles.

Hergo Tasuja ütles ...

Vägev tõesti :D

Kas televisioon on ka kohal?

Jana ütles ...

mina ei veere, talle lükkan aga jalaga hoogu juurde:D

Kessu. ütles ...

Raudselt kutsume televisiooni ka. Kui Sa tahad, siis Jana annab Sulle eksklusiivintervjuu.

Siis te ju ei seksi. Siis Sa lihtsalt lükkad ta sillalt alla :D