esmaspäev, 27. september 2010

Puhas rõõm.

"Elu on haigus ja selle jaoks on igasuguseid ravimeid ning Sa oled üks tõhusamaid antibiootikume selle vastu."

9 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Kelle mõttetera?

Ja mis haigus see elu on?

Kessu. ütles ...

Mu sõber ütles seda mulle. Haiguse kohta ma ta käest ei küsinud :D

Hergo Tasuja ütles ...

Hästi armsalt ütles.

Mina olen kuulnud, et elu pidi viirus olema :D

Kessu. ütles ...

Mulle ka meeldis.

Ja levib kuidas? :D

Hergo Tasuja ütles ...

Viirus tuleneb ladina sõnast virus ("mürk"). Need paljunevad nakatades elusorganismide rakke.

Kõik viirused on elusorganismide siseparasiidid. Nad sisenevad peremeesorganismi rakku, või sisestavad sinna oma nukleiinhappe.
Viirushaigusi ehk viroose esineb kõikidel rakulise ehitusega olenditel. Inimesel tuntakse umbes viissada levinumat viirushaigust, kuid nende arv on tegelikult arvatavasti märksa suurem (inimeselt isoleeritud viiruste liike on kokku üle tuhande). Kõige tõhusamaks viirushaigusi tõrjuvaks vahendiks on seni organismi enda immuunsüsteem, mille võimet viirustega võidelda suurendatakse vaktsineerimise abil.

Seda ütles Vikipeedia.

Mina teeks kokkuvõtte, et levib inimeselt inimesele :D

Kessu. ütles ...

Vikipeedia on päris tark :D
Hmmm...inimeselt inimesele..naha kaudu? :D

Hergo Tasuja ütles ...

Jah, ta on suht tark sõber mul :P

Aga seda ma ei tea, võib-olla nagu nohu? Bakterite abil.

Kessu. ütles ...

Elubakterid on need siis?

Hergo Tasuja ütles ...

Võib vist nii öelda küll.