teisipäev, 10. august 2010

Marilyn Monroe eri.

48. aastat tagasi 5.augustil suri Marilyn Monroe. Töö juures oli igav ja leidsin ajakirjast Naised artikli temast. Ja seal oli täitsa mitu tema tsitaati. Ja siin need on.

Üks mu lemmikuid: "Koerad ei hammusta mind, inimesed aga küll."

***

"Kui Sa suudad neiu naerma panna, saad Sa Ta panna tegema absoluutselt kõike."

***

"Tark tüdruk lahkub enne, kui ta maha jäetakse."

***

"Kui oleksin järginud kõiki reegleid, ei oleks ma kusagile jõudnud."

***

"Karjäär on küll suurepärane, kuid külmal õhtul sa selle kaissu ei poe."

***

"Mul pole midagi elu vastu meeste maailmas, kuni ma saan selles naine olla."

"Parem on olla täiesti naeruväärne kui lõpmatuseni igav."

42 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Üsna sügavamõtteline naine tegelikult ju.

Kessu. ütles ...

Kusjuures tuleb nii välja jah. Täitsa asjalik tädi.

Hergo Tasuja ütles ...

Siis on kaks varianti. Kas Marilyn oli arukas või on igas inimesel sügavad mõtted, millest õppida võiks, peidus. Aga kõiki ei kuulata piisavalt. Marilynil sellega probleeme polnud.

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et mõlemad variandid on õiged. Marilyn oli arukas ja igas inimeses on ka sügavad mõtted. Lihtsalt mõned inimesed nagu Marilyn oskas neid ka väljendada. Tihti ei osata seda.

Hergo Tasuja ütles ...

Äkki on ikkagi probleem selles, et kõik ei ole nii kuulsad kui Marilyn? Tema väljaöeldu ilmus pressis. Aga külafilosoof Jüri või Mari räägivad tarka juttu võib-olla ainult oma kassile...

Kessu. ütles ...

Aga kui see Jüri või Mari enda tarka juttu kuulda ka võtaks, siis ta oleks äkki ennast teiste jaoks ka kuuldavaks teinud.

Hergo Tasuja ütles ...

ma ei ole päris kindel. Eriti kui ta mõtleb midagi sellist nagu Monroe: "Koerad ei hammusta mind, inimesed küll."....

Kessu. ütles ...

Sessuhtes küll.Tal läks lihtsalt nii-öelda õnneks, et see, mis ta ütles, talletati. Või noh, kas nüüd just tal läks õnneks. Pigem meil, et me neid tsitaate nüüd lugeda saame ja ehk ise neist õppida. Jüri ja Mari tsitaate me jah lihtsalt ei tea.

Hergo Tasuja ütles ...

Peaks mingi riikliku (või raamatukirjastuste palgal oleva) ametniku palkama, kes mööda maakohti luusiks ja Jüride-Maride mõtteid kirja paneks.

Kessu. ütles ...

Idee on tegelikult päris hea.Aga kas teda just palgata on vaja. Äkki leiaks lihtsalt kellegi, kellel huvi endal selle vastu on. Luusib niisama ringi.

Hergo Tasuja ütles ...

Et siis vabatahtlik? Või keegi rändur, kes niikuinii ringi liigub?

Kessu. ütles ...

Tead sa kedagi rändurit?

Hergo Tasuja ütles ...

Nipernaadi?

Kessu. ütles ...

Kust me ta leiame?

Hergo Tasuja ütles ...

Vot seda ma küll ei tea...

Kessu. ütles ...

Siis tuleb vist keegi teine rändaja leida.

Hergo Tasuja ütles ...

Ma rohkem ei teagi neid...

Kessu. ütles ...

Äkki on kuskil mõni mitte kuulus/tuntud rändaja ka.

Hergo Tasuja ütles ...

Ei usu!

Kessu. ütles ...

No mõni ikka on? :D

Hergo Tasuja ütles ...

Aga kuidas teda leida? Ise ka ringi rännates? :D

Kessu. ütles ...

Siis saaks ideeliselt selle asja juba ise ära teha ju? :D

Hergo Tasuja ütles ...

Ega sul pole rändama mineku tuhinat peal? :)

Kessu. ütles ...

Meeletut tuhinat ei ole. Aga muidu selle vastu mul ka midagi poleks. Hmmm...peaks mõtlema selle peale

Hergo Tasuja ütles ...

Mõtle.

Aga sa oled ikka sellise graafikuga, et 2 maal ja 2 merel?

Kessu. ütles ...

Mõtlen.

Ei ole. Praegu olen nädalavahetuse töötaja ehk siis kõik nv-d on kinni. Aga ma sain maale uue koha.

Hergo Tasuja ütles ...

Ehk siis postiivselt vaadates- sul on kõik nädalasisesed päevad vabad?

Kessu. ütles ...

Seda küll jah, aga ma eelistaks teist varianti :D

Hergo Tasuja ütles ...

Aga siis sa saaksidki ju nädala sees ringi rännata :D

Kessu. ütles ...

Kui mul teist töökohta poleks, siis võib-olla küll :D

Hergo Tasuja ütles ...

sa oled kahe koha peal tööl? Eriti ahne :D

Kessu. ütles ...

Ma leidsin teise koha ja siis tulin Tallinkist ära, aga nad hoiavad mind kuu aega kinni.Nemad on ahned :D

Hergo Tasuja ütles ...

Njaa, 28 päevane etteteatamisaeg :D

Mis erialal uus töö on?

Kessu. ütles ...

Just :D

Ikka sama. Teenindaja ühes väikeses maheköögi kohvikus.

Hergo Tasuja ütles ...

Okei. Nii et sa oled nüüd mahe naine? :D

Kessu. ütles ...

Just. Täiest mahe :D

Hergo Tasuja ütles ...

Väga mahe/lahe :D

Kessu. ütles ...

Tahe?

Hergo Tasuja ütles ...

Tahedalt lahe :D

Hergo Tasuja ütles ...

Ja jahedalt mahe.

Kessu. ütles ...

Vinge :D

Hergo Tasuja ütles ...

On :D