pühapäev, 13. juuni 2010

NÕME OLEN!

16 kommentaari:

jannza ütles ...

no kui sa nii ütled! :D Aga äkki siiski seletad, et miks sa nõme oled :P

Kessu. ütles ...

Selline äärmiselt nõme tuju tuli, mis vajas sellist postitust :D

Hergo Tasuja ütles ...

Sellise postituse eesmärk on enesehinnangu tõstmine teistepoolse kiituse läbi, ütleks psühholoog :P

Kessu. ütles ...

Võimalik.
Pigem tuju parandamine selle "nõme olen" välja ütlemise/kirjutamisega. Selle taga võib ju minu tuhat mõtet olla nii-öelda välja öeldud.
Ja ma siiralt loodan, et keegi ei hakka mind siin kiitma.

Hergo Tasuja ütles ...

Olgu, ma siis ei kiida. Ütlen lihtsalt, et minu arust sa ei ole nõme :)
Aga kas nüüd see tuju üle läinud?

Kessu. ütles ...

No ütleme, et keskmisest rohkem on üle läinud. Natuke veel on :D

Hergo Tasuja ütles ...

Siis läheb üle, kui töö vahetus läbi saab?

Kessu. ütles ...

Töövahetus on juba läbi :D

Hergo Tasuja ütles ...

Kaua puhkus on?

Kessu. ütles ...

2 nädalat.

Gerli ütles ...

See nüüd küll mitte midagi uut ei ole:D

Kessu. ütles ...

Nagu DAAAAAAAAAAAH! :D

Hergo Tasuja ütles ...

Lahe taust blogil :)

Kessu. ütles ...

Mulle ka meeldib :)

Hergo Tasuja ütles ...

Meil on siis hea maitse :)

Kessu. ütles ...

Tuleb nii välja jah :D