esmaspäev, 1. märts 2010

Nähtamatus.

Nüüd ma olengi Rakveres ja saan varsti ikka kohe jube targaks. Onu õpetaja on ka päris tore. Üle 30 aasta sellel alal olnud-ma arvan, et siis ta vist teab ikka, millest ta räägib. Nalja oskab isegi ka teha. Seltskond on kursusel ka normaalne. Mõned päris head killud on ka juba õhku loobitud. Üks blondiinina särav täht on ka täitsa olemas. Nii, et saab põnev olema.




Eesti Iseseisvuspäeva kontserdi kõige ilusam laul.

Ma tahan elada su aias / lausuda su okstele õisi / ma võin siin / ma tahan elada su juures / kasta oma verega su huuled / laulda kevadel / talvel / sügisel /// minu nimi on vaiko / ja ma tulen üle lompide jää / minu nimi on vaiko / ja mind mitte keegi ei näe / nagu sina /// sest ainult sina näed mind veel
(Vaiko Eplik)

" Puhh?", sosistas Notsu.
" Ja Notsu?".
" Ei midagi ", ütles Notsu ja võttis Puhhilt käest kinni,"lihtsalt kontrollisin, et olemas oled."

18 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Mis kursusel sa oled?

Kessu. ütles ...

Ettekandja-baaritöötaja.2 nädalat. Täiendõpe.Euroopa Liit maksab.

Hergo Tasuja ütles ...

Elagu Euroopaliit :)

Kessu. ütles ...

Tuleb nii välja!

Kessu. ütles ...

Tuleb nii välja!

Hergo Tasuja ütles ...

See pildialune tekst on lihtsalt nii tabav ja hea. Aga kui ma loen seda, mis pildi peal, siis Puhh on "üks õige sõber" ikka :P

Kessu. ütles ...

See pildialune on nii lihtne ja siiras. See pilt on lihtsalt veel parem :D

Hergo Tasuja ütles ...

Kui need kaks kokku panna, siis tekib päris huvitav kooslus. Kas selline sõprus on võimalik?

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et kõik oleneb sellest, kuidas täpselt seda pilti tõlgendada.

Hergo Tasuja ütles ...

Mina tõlgendan nii, et kaks tüüpi sammuvad mööda metsateed. Üks on valmis teise nimel kõigeks ja naudib hetke, mille saab parima sõbraga koos veeta. teine tundub kaaslasega koos olema pigem selleks, et liiguvad ühes suunas, kui vastu tuleks teeröövel, päästaks ta tagasi vaatamata oma naha.

Kessu. ütles ...

See kõlab nii koledalt. Nagu Puhh oleks jobu :D

Seda saab ju nii ka võtta, et ta kardab Notsu pärast, sest ta on nii väike.

Hergo Tasuja ütles ...

Vot selle peale ma ei tulnudki... Aga nüüd tundub täitsa loogiline. Notsu on väike ja haige ning ülekehaaevastus võib ta tappa... Sa oskad ikka positiivseid nurki leida :)

Kessu. ütles ...

Täpselt nii ongi. Igas asjas on kuskil ikkagi see positiivne ka peidus.

Hergo Tasuja ütles ...

Tuleb nii välja.

Aga sul on järgmine nädal siis koolilõpetamine? :D

Kessu. ütles ...

Põhimõtteliselt küll jah :D

Hergo Tasuja ütles ...

Lõpetad viitega? :D

Kessu. ütles ...

Noh kaks ainet on, nii et lootus jääb :D

Hergo Tasuja ütles ...

Siis on hea :)