esmaspäev, 20. aprill 2009

Kohe on läbi. JAAAAAAAAAAA!

12 kommentaari:

Jette, ütles ...

midaaa??? kas peale seda eksamite teema?

Kessu. ütles ...

OJAAAAAA!

Hergo Tasuja ütles ...

Ma kujutan ette, et ilma koolita pole su elul enam mõtet...

Kessu. ütles ...

Loomulikult pole. Ma ei näe ju iga päev enam Lainet.

Hergo Tasuja ütles ...

Just seda ma mõtlesingi :D
Eks sa pead kuhugi kooli lähedusse end tööle sebima. Või uuesti kooli sisseastumiskatsetele tulema :P

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et ma tulen uuesti kümnendasse klassi. Siis on kolm aastat jälle garanteeritud. Äkki saan isegi paremaid hindeid ja lõpetan kullaga:D

Hergo Tasuja ütles ...

Plaan on hea. Peaasi, et see kuld sind ikka piisavalt motiveeriks :D

Kessu. ütles ...

Küll ta motiveerib, ja kui ei motiveeri, siis Laine motiveerib kulla eest:D

Hergo Tasuja ütles ...

Selles ma ei kahtlegi. Ja muide, Laine kutsus mind sinna ajalooõpetajaks. Selle aine saaksid ette "5" ära :P

Kessu. ütles ...

Päriselt kutsus? Nagu päriselt-päriselt?:D No kuule,siis oleks mul ju eriti hästi. Kostad minu eest teistele õpetajatele ka:D

Hergo Tasuja ütles ...

Jah, päriselt. Aga samas Lainet ei tea ju kunagi- mida ta sellega mõelda võis?
Kellele kosta vaja on? :P

Kessu. ütles ...

Ega jah.Ta on suhteiselt muutliku meelega naine.
Hmm.Alarile-mul on kunstiajaloo lõpuhinne 3 ja see on ka ainus 3 tunnistusel-ja mul ei ole üldse tahtmist ühte kursust järgi teha:D