laupäev, 22. november 2008

Leidsin häid luuletusi ja pilte.

Sa ära usu mind

Sa ära usu mind,
ma mängin, mängin, mängin...
Nii tõsiselt
kui üldse saab.
Mu leebes pilgus
peidab ennast saatan
ja iga sõna, mis
ma ütlen, valetab.
Ah miks, ah milleks?
Küsid, küsid, küsid...
Ehk vastaksingi,
aga ma ei tea.
Ehk armastan end liialt,
ehk vaid nõnda püsti püsin...
kuid usu mind,
ma ükskord olin väga hea.
(Eha Valge)
Öö

ainult öösel
ainult unes
näed sa vääramatut tõtt

hommikuti
avasilmi
järgneb vale omaksvõtt

ainult üksi
pimeduses
jääd sa enesele truuks

keset valgust
jälle muutud
tummaks üleliigseks suuks

ainult unes
keegi tulles
õnne toob ja valu viib

hommikul
su trepikojas
lamab murtud inglitiib
(Mario Kivistik)
Olgu mina hull
üks asi on veel hullem:
hull ei aja hulluks,
armas ajab küll.
Olgu ma nüüd hull,
kuid sina oled armas,
üle aru armas,
see teeb hulluks küll
(Hando Runnel)




PS!Ojju sünnipäeva pidu oli tore. Hästi hea oli kõiki näha ja rääkida, rääkida, rääkida.Aitäh Maarja ja Väike-Liis.

Kommentaare ei ole: