pühapäev, 14. september 2008

Saatanlik naine.

Minu õnnetus algas,
kui ma mustast kassist möödusin teel.
Hiljem kohtasin kaunist daami,
kassist kassisilmsemat veel.
Piisas põlevast pilgust
ning juba kaotasin jõu.
Ei hoolinud endast ma
ega sõpradest, kes andsid nõu.

Kui ilmub ohtlik naine,
siis hoidku ennast mees.
Ei jäta enne naine,
kui ohver sipleb.
Jah, ilmub ohtlik naine
ja hoidku ennast mees.
Ei jäta enne naine,
kui ohver sipleb võrgu sees.

Ma sulle ennustan õnne(õnne),
Räägin, mida kaartides näen.
Ning ma uskusin kõiki endeid,
olin lausa vaba ta käes.
Ma püüdsin mürki, mis pakkus ta.
mind veetles salalik sarm,
Polnud saatanat näinud ma,
lihtsalt arvasin et see on arm.

Kas ehk öösel kui paistab kuu,
luua seljas ratsutab ta?
Mustad juuksed ja leekiv suu,
nende võlust enam lahti ei saa.
Kuul ta laulal kristallist,
kas on ta kurat või nõid?
Eks mööduda pilgu ööst,
kui mööduda suudad ja võid.

Kui ilmub ohtlik naine,
siis hoidku ennast mees.
Ei jäta enne naine,
kui ohver sipleb.
Jah, ilmub ohtlik naine
ja hoidku ennast mees.
Ei jäta enne naine,
kui ohver sipleb.

Kommentaare ei ole: