teisipäev, 8. juuli 2008

The Notebook.

"Minus ei ole midagi erilist.Lihtsalt tavaline mees tavaliste mõtetega, kes elab tavalist elu.Mulle ei ole püstitatud ühtegi ausammast ja mu nimi ei jää ka ajalooraamatutesse.Aga ühes asjas olen ma olnud sama edukas nagu igaüks, kes on elanud.Ma olen armastanud kogu oma südamest ja minu jaoks on olnud sellest alati küllalt."

"Suveromansid lõppevad kõikvõimalikel põhjustel.Aga lõppedes on neil kõigil midagi ühist.Nad on langevad tähed, imeilusad eluhetked. Valgussähvatused, mis jäävad mällu igaveseks ja viivuga on nad kadunud."

"-Vahel, kui Sa räägid minuga, siis Sa isegi ei näe mind.Naine tunneb, kui mees vaatab tema silmadesse ja näeb kedagi teist.-Ma tahaksin anda Sulle kõike, mida Sa tahad.Aga ma ei saa.Sest see on kadunud, purunenud."

"Aga seda me teemegi.Tülitseme.Sina ütled mulle, et ma olen värdjas ja mina ütlen Sulle, et Sa oled igavene nuhtlus.Mida Sa oledki.99% ajast.Ma ei karda Sinu tundeid haavata.Sest kahe sekundi pärast oled Sa jälle igavene nuhtlus.See ei saa olema kerge, see saab olema väga raske.Ja me peame selle kallal iga päev vaeva nägema, aga ma olen selleks valmis, sest ma tahan Sind.Tervenisti.Sina ja mina, iga päev..."

"Parim armastus ongi selline, mis paneb meid enama poole püüdlema.Mis süütab tule südames ja toob rahu mõtetesse."

"Keha võib küll vananeda, külmetuda, haigestuda, aga kunagi leegitseb see veel."

Kommentaare ei ole: