laupäev, 29. detsember 2007

Interesting.

Arvasin, et tuleb rahulik õhtu "Klassi" saatel.
Aga võta näpust..tee viis hoopis Telliskivi peatusesse.
Seal oli tore.Nende kahe poisiga oli kuradi huvitav rääkida.
Energiaväljad,
paganlus,
paralleeluniversumid,
kvantfüüsika,
saatus,
laulupidu,
Eesti muusika kunagi ja praegu,
hümniks Gustav Ernesaksa "Mu isamaa on minu arm",
reklaamid,
psüühiline mõtlemine,
koolivägivald,
mind control,
David Icke,
Notradamus,
uuesti sünd,
jne.
Umbes 3-4 tundi tohutult huvitavat juttu.

Terminaator "Ainult sina võid mu maailma muuta"
Virmalised "Naer"
Tõnis Mägi "Koit"
Geniaalsed lood.

Roheline mantel.
Peas käib arutelu, kas osta selle juurde punane müts ja kindad või mitte.

Üksinda kodus.
Mulle võiks ka vargad külla tulla.
Ma kutsuks nad tuppa teed jooma.

Vot nii hea tuju ongi.

7 kommentaari:

Hergo Tasuja ütles ...

Sellepärast vargad ei tulegi, et tee neile ei maitse...

Kessu. ütles ...

Mis siis varastele maitseb?

Hergo Tasuja ütles ...

Üldiselt nad alla rummi midagi ei joogi. Kui, siis sobib ehk viski või mõni õige hea liks kah :D

Kessu. ütles ...

Okei.
Eks ma jätan meelde

Kätlin ütles ...

Kuhu jäi see, et minna 2sotti laenasin?Ahah...Vaene tudeng:D

Kessu. ütles ...

See ei vääri mainimist=D

Kessu. ütles ...

Sest ma pean sulle selle niikuinii tagasi maksma.